Interaktív gyakorló feladatsor számítógépre és okoseszközökre!
17 féle típus,
120 feladat
A matematika felvételi nagyobb akadálynak tűnhet, mint amilyen valójában.
Miért?
A felvételi feladatsorok visszatérő típusfeladatokból állnak. Minden évben szerepelnek az alább részletezett feladatok.
Kigyűjtöttük az elmúlt 5 év felvételi és pótfelvételi feleadataiból az összes feladattípust és rendszerbe foglaltuk.
Mindegyik típushoz készítettünk új feladatokat, melyek megoldását a diákok a tanórán kívül gyakorolni tudják.
Ezzel a feladatsorral lépésről lépésre gyakorolni tudják a diákok a felvételin előforduló összes feladattípusba tartozó feladatot.
Szeretné, hogy diákjai sikeres felvételit írjanak matematikából?
Ha átrágják magukat a diákok ezen a feladatsoron, akkor a felvételin lévő feladatok nem okoznak számukra meglepetést. Ha tudják, hogy mire számíthatnak, akkor értékes perceket fognak nyerni a felvételi vizsgán.


Miért lesz jó az intézménynek?
Rendszerezve tudnak a diákok saját maguk felkészülni a felvételin előfordult típusfeladatokra.
Könnyűvé és változatossá teszik diákjaik felvételire való felkészülést.
Tehermentesíti matematika tanárait.
Diákjai rutint szereznek és ezzel stresszmentessé teszik a nyolcadik év mindennapjait számukra.
Az osztályfőnököknek nem kell többé a felvételi miatt aggódni.
Még van idő a felkészülésre!
A központi matematika felvételiig hátralévő idő:
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp
17 féle típusfeladat
Feladattípusonként lépésről lépésre tudják gyakorolni a diákok a feladatokat, és amikor a felvételin ilyen jellegű feladatokkal találkoznak, biztonságban lesznek.
1. Felvételi első feladatok
1.1 Műveletek törtekkel
1.2 Törtrész-számítás
1.3 Törtek számegyeneseken
1.4 Közönséges tört tizedestört alakja
1.5 Osztó, többszörös
1.6 Hatványozás
1.7 Legnagyobb közös osztó
1.8 Legkisebb közös többszörös
1.9 Normálalak
1.10 Behelyettesítések
1.11 Kerekítések
1.12 Nevezetes számok
1.13 Százalékszámítás
1.14 Prímszámok
1.15 Nevezetes négyszögek belső szögeinek összege
1.16. Betűkhöz társított számértékek összeadása
1.17. “Zizi” típusú feladatok
2. Mértékegységek
3. Sorbarendezéses feladatok
4. Diagrammos feladatok
5. Síkgeometriai feladatok
6. Egyenlettel megoldható szöveges feladatok
7. Térgeometriai feladatok
8. Egyenlet megoldással kapcsolatos feladatok
9. Egyenes és fordított arányossággal kapcsolatos feladatok
10. Arányos osztással kapcsolatos feladatok
11. Függvények és grafikonok
12. Tájékozódás a derékszög koordináta rendszerében
13. Feleletválasztásos feladatok
14. "Lehetséges vagy nem?" feladatok
15. Táblázatkitöltés
16. Törtekkel való műveletek
17. Egyéb feladatok


Hogyan használd?
1) A játékos matek menüpontban jelenítsék meg a diákok az első típusba tartozó feladatokat, és egyenként oldják meg.
2) Ezt a folyamatot végezzék el a diákok az első típusba tartozó feladatok mindegyikével.
3) Ha valamelyik feladatnál elakadnak a diákok, akkor használják a videótárat, melyből minden a feladat megoldásával kapcsolatos hasznos információt megtalálnak.
4) A videós magyarázat megtekintése és megértése után oldja meg ugyanabba a típusba tartozó következő feladatot.
5) Ha végigért az interaktív feladatokon és már mindent tud, ellenőrizze le tudását a feladatok megjelenítésével és megoldásával.
Ha valamelyik feladatot hibásan oldotta meg, akkor nézze meg újból a videós magyarázatot és oldja meg újból az összes abba a típusba tartozó feladatot. Nem csak azt amiben hiba volt.
Ezzel biztosítja magának, hogy a kisujjából rázza ki a feladatmegoldást streszhelyzetben is.
4) Ha az első típusba tartozó összes feladatot hibátlanul meg tudta oldani, akkor lépjen át a következő típusra.
Addig gyakoroljon egy típust, amíg az összes feladat hibátlan nem lesz.
5) Tegyék meg a fenti lépéseket a többi típussal is.
Biztosítsa diákjainak a rutint és a stresszmentes felkészülés lehetőségét.

Ezt írták az édesanyák:
Molnár Hajnalka
"Kedves Bocskay Úr!
Tavaly vettük meg a csomagot, április óta szorgalmasan csinálta is tündérkém, aki már 8 és 6 osztályos felvételiken is edződött, de ott pusztán a korábbi feladatlapok gyakorlásával 25-29 pontot ért el.
Szinte tökéletesen követtük a módszertant, igaz a feladatismétlés lehetett volna kicsit hosszabb. De sajnos első félévben még az általános iskola is rendesen megcibálta őket, a német tanárnő most tartotta fontosnak nyelvvizsgára menni.
De ím a lényeg!
Tündikém 40 pontos matekot írt, amit saját szorgalmán kívül vitathatatlanul az Önök anyagának is köszönhetünk!
Sok sikert kívánok és sok fejlődési lehetőséget, hiszen ezt a középfokú rendszer csak keményebb lesz, sok segítség kell még a jövőbeli diákságnak és a szüleiknek egyaránt.
Üdvözlettel:
Molnár Hajnalka"
Diosy Mónika
"Rengeteg szolgáltatót néztem végig, mire a Kisiskola mellett döntöttem. Azon felül, hogy rendszerezett a feladatsor óriási nagy segítség a feladatok videós levezetése. Ami alatt a feladatokból való adatgyűjtést, összefüggésekre való rámutatáts, a turpisságokra való figyelemfelhívást, a csavarok felismerését, a logikus gondolkodás menetét és nem utolsósorban a számítások részletes menetét értem. Hiába egy szuper levezetés, ha a végén nem mutatják be, hogy végülis hogyan lett két kétjegyű szám egymással elosztva. Na, ilyen a Kisiskolai anyagban nincs, náluk az utolsó számítást is bemutatják a gyerekeknek. A legjobb döntést hoztam a Kisiskolával!"
Bonyhai Zsuzsanna
"Szeretnék visszajelezni, hogy nagyon meg vagyunk elégedve mind a feladatgyűjteménnyel, mind pedig a videótárral, óriási segítséget jelent a felkészülésnél. Olyannyira logikusak és szájbarágósak a magyarázatok, hogy egy hét után azt vettem észre, hogy a kisfiam elkezdett gondolkodni, egyre ügyesebb és ügyesebb, és ami a legfontosabb gyorsabb is lett. Köszönjük ezt a rendívüli lehetőséget, így már van értelme az itthoni gyakorlásnak!
Még annyit szeretnék a feladatokat magyarázó kolléga munkájához megjegyezni, hogy hihetetlen érthetően, egyáltalán nem túlbonyolítva magyarázza el a feladatokat.A gyereknek sikerélményt ad ezáltal, hiszen megérti az egyébként sajnos az iskolákban nem érthetően közvetített feladatmegoldásokat.Sajnos több matekszakos kolléga azt hiszi, hogy attól még, hogy ő érti a matematikát, át is tudja adni a gyerekeknek, és ha ez nem sikerül teljes mértékben, akkor biztosan a gyerekben van a hiba. A videóban hallható kolléga ért a gyerekekhez, ez nem is vitás, gyerekfejjel gondolkodik, így már érthető a matek.A mi példánk erre rácáfolt, kisfiam érti a matekot, és tegnap már ő kérte, hogy üljünk le tanulni, mert élvezi a matekozást.
Hihetetlen volt ezt hallani, hiszen eddig a matek mumus volt itthon!
Még annyi mindent írnék, de nem szeretnék felesleges sorokat.
Még egyszer köszönjük szépen, munkájukhoz sok sikert kívánok!"
Benkő Andrea
Hegedűs Emese
SNI-s gyermekem eddig maximum 4 pontot tudott összehozni a felvételi feladatlapok kitöltésekor és most, hogy használtuk a feladatsort és a videótárat, 19 pontot írt. Köszönjük szépen a segítséget!
Egy boldog édesanya felvételi után
Szombaton megírta gyermekem a felvételit és szerencsére minden feladat ismerős volt neki, nagy köszönet az összeállított csomagért Önöknek! Sokat gyakorolt és ha nem értette meghallgatta a videót és tudta 😊
Hollár Edit
